piątek, 30 września 2011

Scenariusz część 11

RANO
N : Amber, obudź się.
A : Chce mi się spać.
N : A pocieszy cię to że JUTRO są walentynki ?
A : Już jutro? Muszę, znaleźć sukienkę.
N : Teraz nie czas na sukienkę, a śniadanie.
A : Czekaj, Fabian ciebie zaprosił ?
N : Nie, i chyba nie ma zamiaru....
A : Uwierz Amber Millington - chciałby.
N : Może i, ale teraz wstawajmy z tych łóżek.
A : Okej, o patrz Nina, jakaś kartka na drzwiach.
N : He ? ( bierze kartkę ) To od Fabiana.
A : Brawo Fabian.
N : ( czyta )
" Nina, spotkamy się o 9.00 w sali od Francuskiego? Muszę z tobą porozmawiać. Całuję F. "
A : Czekaj, jest 8.40
N : O nie, muszę się spieszyć.
A : Nie zapomnij umyć zębów - tak na wszelki, nieunikniony przypadek.
N : Ojej !
( w sali od francuskiego )
F : ( czeka na Ninę ) Jak by jej to powiedzieć ? Nino, pójdziesz ze mną na bal ? Nieee, nie tak. Nino - mam pytanie, chciałabyś pójść ze mną na bal ? Nie, tak też nie.
N : ( stoi w drzwiach ) Tak Fabi, tak !
F : Co ? Ty tu cały czas byłaś ?
N : Niezupełnie, od Nieee, nie tak.
F : Heh, czyli chcesz ?
N : Fabian, oczywiście że TAK
F : Uwielbiam Cie
( Fabina - całują się )
NA LEKCJI J.FRANCUSKIEGO
Mrs. Andrews : A więc jak wiecie - jutro jest wasz Bal. Chciałam powiedzieć - że znając was, będzie tam brudno - mianowicie, wyznaczyłam dwie osoby do posprzątania sali. Są nimi - Alfie i Jerome. Za wybryk z dzwonkiem
Al : Ale jak to ?
J : Jeszcze to ?
M.A : Tak, jeszcze to
( dzwonek )
M.A : Widzimy się jutro
F : Nino, możesz poczekać ?
N : Pewnie.
F : Co do tego - ducha. Co o tym myślisz?
N : To przerażające.
F : Wiem, okej chodźmy do domu.
WSZYSCY WCHODZĄ DO DOMU
Trudy : ( wychodzi z walizkami ) O, cześć gwiazdki
N : Co się stało ?
T : Widziałam ducha. W lustrze ! A Victor uważa że zwariowałam. I poza tym, załatwił zastępstwo : Verę.
P : Ale jak to ?
T : Uważajcie. Papa gwiazdki.
A : Ale wrócisz ?
T : Chyba tak.
Al : Trudy! Nie odchodź.
( Trudy wyszła )
P : Okej, jak jeszcze nikogo nie ma w holu, ignorujemy Verę. Ok ? Pokażemy że chcemy by wróciła Trudy
Vera : ( wchodzi do Holu ) Cześć, jestem Vera - i zastąpię Trudy
( nikt nie odezwał się do Very, rozeszli się do pokoju - Amber poszła do Mary - a Patricia i Joy poszły do Niny )
P : ( puka ) - Nino, mogę ?
N : Proszę.
P : Cześć.
N : Hi - co tam ?
Jo : Słyszałaś co powiedziała Trudy? Ducha ?
N : Tak, i to chyba ja go przywołałam ...
Jo : Co ?
Amber ( wchodzi ) : Nina ... ! Oj sorki przeszkadzam.
P : Nie, wcale - właśnie wychodziłyśmy.
A : Aha, okej. Nino - i jaką ubierasz sukienkę ?
N : Nie wiem.
Vera : ( wchodzi do Dziewczyn ) Która z was to Nina Martin ?
N : Jaa ...
Ve : Paczka dla ciebie, ze Stanów.
N : Pewnie od Babci. Dziękuję !
A : Otwieraj.
N : Czekaj, jakiś list.
" Kochana Nino. To ja - Nathan. Stęskniłem się za tobą - chodź byłaś u nas niedawno. Pamiętasz jak zobaczyłaś sukienkę na wystawie gdy przechadzaliśmy się po ulicach Londynu ? Jest ona w paczce. Całuję. Nathan "
A : Ooo. Jakie słodkie.
F : ( wchodzi ) Cześć, co takiego słodkiego?
A : Nina dostała paczkę od ...
N : Babci - Amber.
A : Ale nie prawda. Od Nathana.
F : Od jakiego Nathana?
N : Od przyjaciela - tylko przyjaciela Fab's.
F : Ghrrr ... aham. Vera ( mówi z pogardą ) woła na kolację.
N : Okei. Idziemy ?
F : Pewnie ( łapie Ninę za rękę )
Al : ( wbiega od pokoju ) Amber - pójdziesz jutro ze mną na bal ?
A : Pewnie Alfie !!!
( wszyscy schodzą na dół )
N : Cześć, co dziś na kolację ?
J : Spagetti !
Al : Mniam . !
A : Jutro BAL ! Ale będzie romantycznie! Ja i Alfie, Fabian i Nina, Mara i Jerome. A właściwie - Mick - z kim idziesz?
Mi : Nie wiem. Chyba sam.
Eddie : Nino, idziesz z Fabianem ?
N : Tak, a co ? Aha - ten list.
E : Nie, chciałem powiedzieć że już jest nieaktualny
N : Aham, Patricio - a ty z kim idziesz ?
M : Ona idzie z Eddiem.
A : Co ?
J : Heee ?
M : No tak z Jeromem.
A : Wiecie - a Nina dostała dzisiaj sukienkę - od przyjaciela.
J : Pewnie od Fabiana.
A : Niee, no coś ty. Od Nathana.
Jo : A więc Nina ma więcej adoratorów.
N : Niee ! Znamy się z Nathanem od piaskownicy.
F : Ghh ... ( zaciska zęby )
Vera : Aaaaaaaaa ..... !!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. Jejku jakie to słodkie że Nina dostała sukienkę od Nathana : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak wygląda ta sukienka...
    Na pewno niesamowita (bo Niny)
    Fabian jest taki zazdrosny że masakra ^^
    I szkoda że Trudy chwilowo nie ma. Będę tęsknić.
    Świetny scenariusz jak zawsze.
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki jest ten NAthan ale zazdrosny jest Fabian ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, Fabian tak słodko jest zazdrosny ^^

    Sibuna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to czytam to od razu taki obraz tworzy się w mojej głowie. Niesamowite, Nathan i Fabian po prostu są genialni! Kiedy następny scenariusz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następny mam nadzieję że niedługo !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie następny scenariusz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga prosimy o nowy scenariusz !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te 11 scenariuszy przeczytałam już nawet wspak.... kiedy nowy ?? ... wstaw go wreszcie ... PROSZĘ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będzie następny scenariusz?! Ja co dosłownie 10 minut sprawdzam czy nie dodałaś! Prosimy, wszyscy co lubią Twoje pisanko!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne scenariusze
    zapraszam http://loweanubis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie następny scenariusz?
    Co dzień wchodzę i patrze czy dodałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. OBIECAŁAŚ, ŻE NAS NIE OPUŚCISZ!

    OdpowiedzUsuń