piątek, 23 września 2011

Scenariusz część 8


Następnego dnia – rano

( Nina wraca ze szpitala )

Trudy : Uwaga ! Podjechali pod dom !
Fabian : Okej.
Amber : Gotowe
( Nina wjeżdża na wózku z Victorem )
Nina : Jest tu ktoś ?
Wszyscy : Niespodzianka.
N : Hej .
F : Niespodzianka. Jak tam ?
N : Fabi !
F : No cześć !
T : Odsuńcie się ! Nino, chodź coś zjesz.
N : Okej ( powoli wstała i usiadła do stołu )
F : Dzisiaj jest twoje ulubione danie : )
N : Naleśniki z truskawkami?
A : Oczywiście.
F : Nino, czujesz się na siłach byśmy zeszli dziś w nocy do piwnicy?
N : O ...
Patricia : Nino, możemy porozmawiać ?
Joy : Mogłybyśmy?
N : Okej ..
( Patricia, Joy i Nina usiadły na kanapę )
P : Nino, przepraszamy za to co zrobiłyśmy,
Jo : No tak, wiesz ten plan był głupi – a poza tym przeszło mi już z Fabianem – teraz to jestem zakochana w Eddiem.
N : Łał, nie wiem co powiedzieć ...
P : Po prostu nam przebacz.
N : No okej. I tak mi ciebie brakowało Patricio.
( dziewczyny siadają do stołu )
F : I co ?
N : Co „co” ?
F : Co chciały ?
N : Przeprosiły mnie. A poza tym ( mówi szeptem ) Joy przeszedłeś już ty, teraz podoba jej się Eddie.
F : Eddie ? Przecież – ona mu się też podoba.
N : Co ? Musimy coś z nimi zrobić.
F : Oczywiście
N : Aha, co mówiłeś przed Patricią i Joy ?
F : Aham, pytałem czy masz siły przy przejść się w nocy do piwnicy. Ja, ty i Amber.
N : Okej, wiesz że musimy przeszukać dwa przejścia ?
F : Wiem.
N : Ciekawe.

( w nocy – 12.00 )

( Nina i Amber schodzą na schody – tam czeka na nich Fabian )
F : Cześć, chodźmy.
A : Mam nadzieję że nie będzie tam tego faceta.
N : Ja też Amb, ja też.
( Alfie i Jerome są w kuchni )
N : Co wy tu ?
Alfie : Amber powiedziała żebyśmy tu czekali na was.
Jerome : No tak, mówiła  byśmy czekali.
Amber ; No tak, coś mi się wymsknęło.
F ; Okej, już nic. Chodźcie za nami
( weszli do piwnicy )
( Nina przesunęła framugi, są w dużym pomieszczeniu )
N : Okej, byliśmy w dwóch pierwszych pomieszczeniach.
Al. : Więc teraz trzecie ?
J : Geniusz.
N : Cicho, chodźmy.
( jest ciemno )
N : ( włącza latarkę ) Długo już idziemy ?
F : 20 minut.
A : Aż tak daleko ?
J : Widocznie.
Al. : Czekajcie, światło.
N : Faktycznie, coraz bliżej.
( doszli do światła )
F : Znowu przezroczysta ściana,
N : Czekaj, przecież to ...
A : Pokój Sary.


13 komentarzy:

  1. Fajny sceanriusz :)

    Kiedy będzie kolejny?
    :P

    Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Scenariusz :>
    Jeszcze raz ci gratuluję tej sztuki (pisałam już na blogu Oliwki i Dominiki) ;>

    Pozdrawiam gorąco Wielka Fanka TDA <3

    Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny scenariusz ♥♥♥
    Miło że wszyscy sie już pogodzili :D
    Smutno mi było xD
    Wow ciekawe czemu jedno z pomieszczeń prowadzi do pokoju Sary...
    Czekam na następny :D

    Sibuna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!
    Sibuna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, ale się przez chwilę wkurzyłam, że już koniec tego docinka...emocje są! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super masz szczęście że piszesz takie fajne teksty(scenariusze) a teraz grasz główną role naprawde zazdroszcze


    SIBUNA ***

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cie za te scenariusze. i chce sie dowiedziec co dalej. kiedy dodasz następny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Świetne scenariusze kocham je!!

    Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam czasu aby przeczytać ale na pewno jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać następnego pewnie jest świetny!!!

    Sibuna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity! Z niecierpliwością czekam na następną część, dodawaj jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń